A szombati nap közös reggelivel kezdődött, ahol eldöntöttük, hogy a napot a belvárosban töltjük és vonattal fogunk utazni.
Első alkalommal mindenki szerint az 1. osztályon kell utazni a külföldieknek, hogy hozzászokhassanak a tömeghez.
A pályaudvaron kígyózó sorok fogadtak a jegypénztárnál (mintha csak a Keletiben lennék), de végül egész gyorsan megkaptuk a jegyet.

A vonat út sokkal kellemesebb volt, mint gondoltam, nem volt akkora a tömeg, mint vártam, egész kényelmesen lehetett állni (lsd képek, videók).

Ketten korábban leszálltak a vonatról, mert a partner cégnél dolgozó egyik kollégájuk meghívta őket ebédre. Mi a Churchgate pályaudvarig mentünk, ami egyben a végállomás is volt.

A nap nagy része sétálással telt, megnéztük a régi belvárost, a központi parkot (ahol kizárólag krikettezi lehet), a régi zsinagógát, a Prince of Wales múzeumot (sajnos egyellőre csak kívülről). Ebéd után megkerestük a piacokat, amik számomra a budapesti kínai piacokhoz hasonlóak: zsúfolt, levegőtlen, sok vacak, kevés érték, viszont rengetek lelkes árus.;-)

Miután elegünk lett a sok bazárból elindultunk a Chapatti Beach felé, útközben kisebb kalandba keveredtünk egy taxissal, aki dupla áron akart elszállítani minket, s mi ezután kiszálltunk a következő sarkon. A tenger gyönyörű este, a fények, a levegő jóillatú (ami kevés helyen olyan Mumbaiban sajnos), és viszonylag csönd van, ami szintén nem jellemző a városra.

Este még kipróbáltuk a helyi pizzát, ami egész finom volt és nem volt nagyon fűszeres, ill. nem indiai fűszerekkel volt elkészítve (kellemes a változatosság).

Szerző: calexy  2009.09.13. 09:36 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balladeer 2009.09.14. 11:48:14

na ez az, ha ínyencet nevel az ember a lányából:)
további jó munkát ! / és persze szórakozást /

LadyBlue 2009.09.15. 12:11:16

Szia Cili!

Örülök, hogy szerencsésen megérkeztél!India tényleg nagyon csodás! További jó munkát nektek, aztán hamarosan meginterjúztatnánk, hogy a kollégák se maradjanak le semmiről :)
Írsz nekem egy elérhetőséget, ahol egyeztethetjük a részleteket?
Köszi szépen és további szép napot!